Moudroviny

Každý občas zaperlí, a někdy je to dokonce i krapítek moudré, a někdy je to vtipné, a někdy je to ptákovina, ale něco na ní je. Tak si tu ta naše "moudra" budu archivovat.

"Je hloupost žít život, jaký žili tvoji rodiče. Ale žít život, jaký žil někdo jiný, to taková hloupost není, to se můžeš naučit něco novýho ..." Maxík, březen 2012


Úvahy na téma smrt a jak by nám bylo, kdybychom umřeli (únor 2012)
Maxík: "Víš, tvoje tělo, to by umřelo, ale kousek tebe by tu byl napořád. Tvoje duše, ta by tu zůstala s námi, byla by smutná, že už nemá tělo, ale byla by tu pořád a byla by tu s námi. No a to tělo, to by se postupně vyvíjelo, až by se rozpadla kůže, pak by z něj zbyly jen kosti, pak už jen prach, a pak ani ten prach ne, ale ta duše, ta by tu byla pořád, někde s tvojí maminkou i s tvým prapraprapradědečkem. A jednou bysme se tam potkali všichni."
Sebík: "Já vím, jak by bylo mně, kdybych umřel ... mně by bylo blbě" 


" A Ježíš, to je zkratka k Bohu, on Tě tam odveze svým autem, víš"
"Takže ve mně je Bůh? Takže já jsem Bůh?"
"Kdo se oženil s Bohem? Boženka?" 
Maxík, srpen 2011

Žádné komentáře:

Okomentovat